Wdrażamy narzędzia Business Intelligence wspomagające cyfrową transformację

Wdrażamy narzędzia Business Intelligence wspomagające cyfrową transformację

 Wyzwanie:

Sievert Polska działa na polskim rynku już niemal 25 lat. Wraz z naszym dynamicznym rozwojem pojawiają się nowe potrzeby, ukierunkowane na usprawnianie procesów wewnątrz naszej organizacji.

W październiku 2020 przedstawiliśmy firmie TALEX zapytanie związane z potrzebą dokonania cyfrowej transformacji, która pozwoliłaby na usprawnienie analityki sprzedaży. Najbardziej interesowały nas chmurowe rozwiązania Business Intelligence.

Wdrożenie takiego nowego rozwiązania miało umożliwić nam analizowanie i filtrowanie danych w wielu wymiarach – od materiału, produktu, poprzez obszary sprzedaży, aż do naszych Klientów.

Niezwykle istotnymi funkcjonalnościami były dla nas:

  • możliwość udostępnienia zainteresowanym i upoważnionym osobom wybranych informacji – szczególnie poprzez urządzenia mobilne;
  • zestawianie danych historycznych z podobnych okresów, przy zapewnieniu wysokiej wydajności działania całego systemu;
  • możliwość samodzielnego modyfikowania analiz przez uprawnione do tego osoby;
  • wysoka intuicyjność rozwiązania;
  • bezpieczny dostęp do systemu przez poszczególnych członków zespołu handlowego z dowolnego miejsca pracy.

Rozwiązanie:

Nasza efektywna współpraca z Talex S.A. zaowocowała  powstaniem modelu danych i szablonów analiz dla obszaru SPRZEDAŻ. Model ten wychodzi naprzeciw naszym oczekiwaniom i umożliwia zastosowanie algorytmów sztucznej inteligencji wspomagających analizy sprzedażowe. 

Równolegle do prac analitycznych i projektowych, w chmurze Microsoft utworzona została przestrzeń dedykowana naszym potrzebom. Rozwiązanie zostało wyskalowane w taki sposób, aby:

  • minimalizować koszty potrzebne na uruchomienie rozwiązania;
  • zapewnić wygodną skalowalność teraz i w przyszłości.

Finalną częścią procesu są przygotowane analizy oraz modele danych, które skutecznie wspierają nasze codzienne decyzje.

Bezpieczny mobilny dostęp do danych poprawia wydajność i efektywność sprzedaży.

 Rezultat :

Dzięki wdrożeniu rozwiązaniu Business Intelligence otrzymaliśmy:

  • dostęp do pogłębionych analiz z obszaru SPRZEDAŻ w nowoczesnym wydaniu;
  • intuicyjne narzędzie, po które chętnie sięgają nasi Pracownicy;
  • dane dostarczane w czasie rzeczywistym wspomagające decyzje sprzedażowe;
  • możliwość generowania analiz wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji – wskazujące trendy i kierunki rozwoju produktów;
  • zestawienia analityczne w ujęciu z danymi historycznymi, co efektywnie pomaga nam określić i zmierzyć cele sprzedażowe.

Z satysfakcją polecamy zespół TALEX w składzie: Joanna Marcinowska, Dariusz Ziółkowski i Adrian Stańczyk, jako nieocenione wsparcie w procesie transformacji cyfrowej.